קרן גידור ארביטראז – למקסם את פוטנציאל התשואה

קרן גידור ארביטראז – למקסם את פוטנציאל התשואה

בניגוד לקרנות שמרניות, קרנות גידור הן קרנות הנהנות מחופש פעולה נרחב יותר ביישום מגוון אסטרטגיות השקעה אגרסיביות, גם כשהשוק יורד. בתוך כלל אסטרטגיות ההשקעה המיושמות על ידי קרנות אלה, קרן גידור ארביטראז המוכרת גם בשם ארביטראז ואליו, מציעה מודל השקעה בסיכון נמוך יחסית, המבוסס על זיהוי נכסים הנסחרים בתמחור חסר. מודל זה הופך את ארביטראז' לקרן אטרקטיבית לחוסך הפנסיוני, המבקש לגוון את פורטפוליו ההשקעות שלו ולעשות זאת בסיכון נמוך יחסית.

מהי ייחודיותה של ארביטראז'?

ארביטראז' הוא כשל שוק, בו מאבדים נכסים בעלי קורלציה גבוהה, את הקורלציה ביניהם באופן שאחד מהם מתומחר בחסר ביחס לאחר. כך למשל, במסחר במניה הנסחרת גם בבורסת תל אביב וגם בבורסת ניו יורק, יכול להיווצר מצב בו פרסום דו"חות פיננסיים חיוביים מוביל לעלייה חדה במחיר המניה בישראל, עוד לפני שבורסת ניו יורק פתחה את שעריה (לאור פערי השעות). במצב זה נוצר ארביטראז', אותו ניתן לנצל באמצעות רכישת המניה מייד עם פתיחת הבורסה בניו יורק, מתוך הנחה סבירה מאוד שמחירה בניו יורק יעלה בצורה דומה.

נכסים קורלטיביים קיימים בכל שוקי ההון ובכלל זה שוק הסחורות, מט"ח, מניות, אג"ח, נגזרות, אופציות ואפילו נדל"ן. בהתאם לכך, השקעה על בסיס אסטרטגיית הארביטראז' מחייבת היכרות מעמיקה עם נכסים קורלטיביים ספציפיים ועם טיב הקורלציה ביניהם. ייחודה של קרן גידור ארביטראז נובע מהיכרותה המעמיקה עם אלפי נכסים קורלטיביים ספציפיים ועם טיב הקורלציה ביניהם, מהתמחותה בזיהוי כשלי ארביטראז' וטיבם (זיהוי הנכס המתומחר בחסר אל מול הנכס המתומחר בעודף), באופן שיאפשר עשיית רווח בסיכון נמוך.

ארביטראז' לחיסכון פנסיוני

בעשורים האחרונים חל גידול משמעותי בנתח שמחזיקות קרנות הגידור בעוגת ההשקעות המוסדיות ובפרט בתחום הפנסיה, ואם גם לכם חשוב לשלב קרן גידור מצליחה בתיק ההשקעות או החיסכון הפנסיוני שלכם, אתם לגמרי לא לבד. יחד עם זאת, בנישה אגרסיבית זו, ישנה חשיבות רבה לבחירת הקרן המתאימה בצורה שקולה ומאוזנת. ארביטראז היא קרן הגידור המובילה בישראל באסטרטגיית השקעה ייחודית זו ומקפידה לשמור על רמת מינוף נמוכה בכדי לשמר רמת סיכון נמוכה בהשקעותיה. מאפייני פעילות אלה, הופכות את קרן הגידור ארביטראז' לאופציה נהדרת עבור חוסכים פנסיוניים, המבקשים לגוון את תיק ההשקעות שלהם עם מודלים החורגים במעט מהמודלים השמרניים שמציע שוק ההון המסורתי, מבלי ליצור סיכון עודף עבור כספי הפנסיה.

ניתן להתחיל בדיקת התאמת להשקעה בפוליסת חיסכון על ידי בחירת הסכום הפנוי שיש לך להשקעה:

צוות המומחים הפיננסי שלנו מתמחה בגיבוש, שדרוג, גיוון תיקי השקעות וחיסכון פנסיוני ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים כאחד. המתכננים הפיננסים שלנו, יוצרים יחד סך של עשרות שנות ניסיון בעולם ההשקעות והחיסכון הפנסיוני והם ישמחו להתאים לכם פתרונות לגיוון והשבחת תיק ההשקעות או הפנסיה שלכם, בין היתר גם באמצעות שילוב של קרנות גידור המותאמות לצרכי ומטרות ההשקעה שלכם.

לקבלת מידע ושיחת ייעוץ עם איש מקצוע - השאירו פרטים כאן:

לקבלת מידע ושיחת ייעוץ עם איש מקצוע - השאירו פרטים כאן:

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותכם

כיצד מתכננים ירושה והעברה בין דורית במציאות לא יציבה? כך תוכלו לדאוג להבטחת העתיד לדור ההמשך שלכם
חיסכון עם תשואה גבוהה – לבחור את חברת ההשקעות הנכונה
השוואת תשואות קרנות פנסיה – איך להשוות ביניהן?

הירשמו לניוזלטר שלנו!

ניתן להתחיל בדיקת התאמת להשקעה בפוליסת חיסכון על ידי בחירת הסכום הפנוי שיש לך להשקעה